vrijdag, september 30, 2005

30/09: This must be heaven!

This must be heaven
Have I found what I've been looking for
This must be heaven
Have I finally stumbled through the door

Rick Astley


Vandaag precies 5 weken ver en dit staat er deze week op het programma! :-)

"In de vijfde week zie je een duidelijk hoofd- en staarteinde. Nu begint
de ontwikkeling van het centraal zenuwstelsel. Je baarmoederhals wordt
afgesloten met een slijmprop en van je baarmoeder wordt nu een veilig nestje
gemaakt."

Werk aan de winkel dus! :-)




Verder is het zalig om rond te lopen over straat en in de winkels zonder toch altijd die onvermijdelijke pijn die gepaard gaat met bolle buiken, draagzakken met de meest cute baby's in, enz.. Aan de kassa van de Delhaize werd volop gepraat over babynamen en ik wou het bijna uitschreeuwen dat wij daar zo stilaan ook aan mogen beginnen denken! :-) En de lieve apothekeres straalde helemaal toen ik eindelijk kon meedelen dat ik eens een positief antwoord had op haar immer welgemeende vraag hoe het met me was en of het nog niet gelukt was.

Mijn idiote smile is er dus nog steeds, evenals een paar kwaaltjes. Al zou ik toch graag een beetje maaginhoud de WC-pot in zien vliegen om mijn gemoed een beetje gerust te stellen.. ;-)

Allez, moet efkes een klapke gaan doen met Sint-Pieter! Tot later hé!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

lieve wolfken,

Opletten wat ge zegt, de meeste 'potomhelzingen' beginnen maar na de eerste vijf weken. Dus....

geniet er nog van.
greetz clo.

12:45 a.m.  
Blogger josé said...

Ik heb alle keren, negen maanden lang de pot omarmd ( idd vanaf een week of 6 ), en.....idd heerlijk....hihihihi

7:33 p.m.  

Een reactie posten

<< Home