dinsdag, juni 28, 2005

28/06: WOOHOO!!! JIPIEEEEEEEEEEEE!!

Zo zaaaaaaaaaaalig om eindelijk eens een telefoontje te krijgen die NIET beginnen met de woorden: "Sorry hoor mevrouw, maar we hebben slecht nieuws voor u.."

WWWWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEE!! We zijn door onze eerste selectie!!!!!!!! :-)))))))))))))

We staan nu dus op de officiële passieve lijst!! Niemand kan dus nog voorkruipen!! :-)))) Ei moat, loat dienen baby liggen; em is van mij!!!! Woeha! Mijn moederinstinct begint nu al te werken. :-)) Hmm.. soms hoop je toch dat de mensen van de adoptiedienst niet teveel op internet surfen. :-)

We hebben het ook nog eens expliciet gevraagd of het toch zeker geen probleem was dat we nog met IVF bezig waren en ze zei nog eens duidelijk dat tot zolang de echte evaluaties beginnen (niet voor eind december), dat allemaal geen probleem is. :-))

De volgende stap is dat we zelf een brief schrijven om onze kandidatuur te verantwoorden. Hihi, net als in school vroeger, alleen staat er nu een baby op 't spel. 't Is maar dat verschil. :-))

2 Comments:

Blogger josé said...

wouw....proficiat Wolfje en Frank XXX

niet dat ik anders verwacht hoor ;)

5:32 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Een dikke proficiat ook voor mij, whohoooo das goed nieuws zeg.

net als twijf had ik ook niets anders verwacht hoor.;)

greetz Clo.

8:29 p.m.  

Een reactie posten

<< Home