dinsdag, juni 14, 2005

14/06: Een maand..

Pfoewie! Bijna weer een maand voorbij gevlogen sinds ik hier de laatste keer schreef!

Een maand waarin ik me vooral lichamelijk steeds beter ben beginnen voelen. Ik heb dingen kunnen doen die ik in geen jaren meer heb kunnen doen en heb daar met volle teugen van genoten!

Een maand waarin we een héérlijke vakantie in Frankrijk hebben gehad. Zwembad, zon, fantastisch gezelschap en een mooie omgeving.. *mijmer*

Een maand waarin ik me er wel af en toe op betrapt heb dat ik het steeds moeilijker krijg met het zien van babietjes. Hevig gekrijs of braaf gespeel.. Het lokte vaak een opwellend traantje uit en dat schreeuwerige gevoel van binnen: Zal Zoiets Ooit Ook Voor Mij Zijn?

Een maand waarin we zo'n beetje aan de helft gekomen zijn van onze rustpauze, die begin april begon en normaal zal duren tot begin september.. Klinkt beetje akelig, want ergens heb ik helemàààl geen zin om weer te beginnen met de behandelingen zeker nu ik begin te proeven van een leven quasi zonder pijn en met meer energie, maar aan de andere kant natuurlijk weer wel..

Een maand waarin we uitkijken naar en toch ook wat zenuwachtig zijn voor een van de belangrijkste gesprekken van ons leven zullen voeren: het eerste gesprek met het adoptiebureau (volgende week dinsdag).