woensdag, september 14, 2005

14/09: Dubbel gevoel

I’m stronger than the monster beneath your bed
Smarter than the tricks played on your heart
We’ll look at them together then we’ll take them apart
Adding up the total of a love that’s true
Multiply life by the power of two

(Indigo Girls)

Ik zit met een dubbel gevoel.. Niet met een gemengd gevoel, nee: een DUBBEL gevoel! Ik ben namelijk DUBBEL zo blij!

..

Allez, hebben jullie em al? Inderdaad!! Er zijn deze morgen 2 embryootjes teruggeplaatst!! Twee! Dos! Deux! Two! Enfin: jullie getten the picture hé! ;-)

Ze hadden ze direct alle 4 ontdooid (wat ik wel wat raar vond); eentje had het niet overleefd, eentje was van mindere kwaliteit en twee waren er van heel goede kwaliteit. En dus mochten we kiezen of er twee werden teruggeplaatst en het mindere opnieuw ingevroren of eentje terugplaatsen en twee opnieuw invriezen. Zelf zei ze dat we wel meer kans hadden met een dubbele terugplaatsing en dat zei ons gevoel ook, dus hebben we daar voor gekozen! :-)

Dat wil wel zeggen dat de kans dat we nòg een cryo-poging kunnen doen vòòr de volgende verse poging zowat nihil is, want het is een long shot aan te nemen dat dat eentje dat sowieso al minder was, èn goed opnieuw bevriest èn daarna weer goed ontdooit. Maar kom, ik voel me echt goed met deze twee nieuwe leventjes in mijn buik.

Enorm bedankt voor jullie duimen en steun alweer hé! :-*

4 Comments:

Blogger josé said...

wouw.....spannend !!!!

duim...duim...duim

12:31 p.m.  
Blogger Veerle Nijs said...

Tot 26/09; nog 12 dagen dus ipv de 14 dagen die ik normaal gezien moet wachten. Beetje vreemd maar bon, toch 2 daagjes minder spanning dan hé! :-)

3:09 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

weinig twijfel deze ochtend, beetje hoop deze avond. nu er een weekje van tussenuit glippen, ontspannen, uitrusten en genieten. de rest, dat is voor maandag 25 september .. :)

11:05 p.m.  
Blogger Veerle Nijs said...

maandag 25/09 bestaat niet hoor zoetie! :-p ;-)

10:41 a.m.  

Een reactie posten

<< Home