zaterdag, september 24, 2005

24/09: Frankie goes to Center Parcs!

Relax and let your mind roll on
Over all your problems
We try harder and harder, tryin' to get our way
But it's a long, long wait until Judgement Day

(The Who)



Net terug van een zaaalig ontspannende reis in Center Parcs! We hebben er allebei echt super van genoten, veel kunnen babbelen, lachen,.. en dat allemaal in een prachtig decor. Dat had allemaal als gevolg dat ik deze keer echt wel weinig gedacht heb aan mijn embryootjes.. Ocharmekes toch! :-) Ik voelde me al een slechte mama als het hormonen-alarm van mijn GSM me er dan toch aan herinnerde. ;-)

Relaxter als dit kan een normaal mens toch niet worden hoor. Toch niet in levende toestand. :-) Een betere start kan ik mijn embryootjes dus niet gegeven hebben. We kunnen dus enkel nog geduldig 2 nachtjes slapen. :-)