woensdag, maart 02, 2005

02/03: One small step for mankind, one giant leap for Wolfje!

All the things we've never seen
We search the horizon
Looking for a sign
All that it takes is one leap of faith
We've got to take
one small step in time
(Cher)

I did it! Ik heb mezelf vandaag voor het eerst een spuitje gegeven! Niets voordoen, niets treuzelen, gewoon naald in de buik ploffen en spuiten maar! Ik weet dat het enorm kinds en onnozel is, want zoveel vrouwen doen dit, maar ik was best trots op mezelf. En waarom niet hé? Genoeg vrouwen die ook zeggen dat ze dit vanzeleven niet zouden zien zitten, dus.. :-)

En daarmee zijn we vertrokken voor de 2de "verse" poging hé. Benieuwd wat het deze keer zal geven..

Ik probeerde net ter illustratie een afbeelding te vinden van de spuitjes die ik gebruik, maar no such luck bij Mister Google. Hij gaf me wel een suggestie:

Uw zoekbewerking - IVF spuitjes - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Bedoelde je: IVF spruitjes ?

Laat ik inderdaad dàt maar eens proberen.. :-)

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

gelukkig moet ik dat geplof niet aanzien, voor je het weet ga ik weer bijzonder mannelijk tegen de grond ;D

enne .. ivf spruitjes voor mijn wolfje?! :-))

we gaan ervoor eh schat!! :-*

10:40 a.m.  
Blogger josé said...

goed gedaan Wolfje !!!

ivf- spruitjes....hihihihi

good luck Wolfje en Frank !

7:15 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

woeha, bijzonder geslaagde woordspeling, die spuitjes en die spruitjes:-)
mr google is toch ne grapjas wèh:-)
heel veel succes w & f

vicky

10:58 a.m.  

Een reactie posten

<< Home