woensdag, februari 23, 2005

23/02: Weer niet gelukt..

De bloedtest vandaag bevestigde wat we reeds vermoedden: ook deze poging is niet gelukt.. Vorig weekend een zalig ontspannend weekendje in Duitsland gehad en op het einde daarvan een urinetest gedaan in de hoop met goed nieuws terug thuis te komen, maar helaas.. :-(

Ik ben niet enkel teleurgesteld, ik zie er ook enorm tegen op om alles weer opnieuw te beginnen: de spuiten, de tweedaagse bezoekjes aan het UZ, de eicelpunctie, enz.. Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb gewoon nog niet de moed gevonden om me schrap te zetten voor een volgende poging.. Die komt er nochtans snel aan; ik weet niet wanneer precies; overmorgen weer naar het UZ en dan weet ik meer..

Ondertussen zullen we ons maar al mantra-gewijs ziten inprenten dat het "derde keer goede keer" zal zijn. :-)

2 Comments:

Blogger josé said...

Wat jammer Veerle en Frank.

Het zou zo mooi geweest zijn, zeker ook omdat je dan niet heel dat circuit weer opnieuw hoeft te doorstaan.

Heel veel sterkte en moed !!!

en...3x is scheepsrecht !

9:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heb hier een stukje gemist .....

Jammer dat het nie is gelukt met het eskimootje.

Veel moed en sterkte voor de volgende poging.

clo.

4:34 p.m.  

Een reactie posten

<< Home