dinsdag, december 21, 2004

21/12: I'm dreaming of a white Christmas

I'm dreaming of a white Christmas
With every Christmas card I write
(Bing Crosby)

En dat is dit jaar heel erg letterlijk te nemen. Deze morgen namelijk een mini-druppeltje bloed verloren. Hopelijk is dat niet de aankondiging van die f***ing rotduivels. Zou wel weer lekker typisch zijn natuurlijk: net voor Kerstmis; kan ik lekker de feesten vergeten, want no way dat ik mijn bed uit kan als ik mijn regels heb. Enfin, er zit niets anders op dan af te wachten en te hopen dat het niet doorzet; daarom heet het ook "wachtweken" natuurlijk. ;-)

Het ging voor de rest nochtans goed met me; ik was er niet al te veel mee bezig. Dat is enerzijds dankzij de feestdagen die er aan zitten te komen natuurlijk, maar ook dankzij mijn allerliefste ventje die ondanks de drukte op zijn werk toch een dagje vrij genomen heeft gisteren! Het zijn 3 heerlijke dagen geweest met wat gewandel en gewinkel en ondanks het feit dat ik het nu weer moet uitzweten, geniet ik nu nog enorm na en heb ik bijna niet aan onze IVF gedacht. Straf, want ik dacht dat ik een heus stresskonijn zou zijn in die periode. ;-)

Maar nu word dat dus weer wat verstoord... Ik zal maar snel nog wat kerstkaartjes gaan schrijven en meeneuriën met onze Mister Bing. ;-)

4 Comments:

Blogger josé said...

Al mijn duimen gaan voor jullie de lucht in dat het wat innestelingsbloedverlies is.

Ik hoop echt dat jullie de allermooiste kerst tot nu toe gaan krijgen.

XXX

2:03 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

positief blijven V! alles op z'n tijd en genieten van het NU.
ik denk aan je
Vicky

8:30 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey Veerle en Frank,

Ik blijf ook duimen dat alles goed blijft gaan.

greetz clo.

10:03 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

we duimen duchtig verder!!

jama

5:54 p.m.  

Een reactie posten

<< Home