zondag, december 05, 2004

05/12: Waar zijn mijn eitjes naartoe?

I've been worried all day long
I just don't know what to do
(Peter Green)

Pfff.. 't Gaat mij ineens even niet meer zo goed af.. Daar waar ik de voorbije dagen blij was dat ik steekjes voelde in mijn buik, ten teken dat het daar vanbinnen allemaal goed aan 't werken was, ben ik nu wat ongerust geworden over 't feit dat ik ineens helemaal niets meer voel.. :-/ Dat geruststellende vertrouwde gevoel is nu weg en ik heb dus zoiets van: "Allez, waar zijn die nu naartoe?" ;-) Direct weg zijn ze natuurlijk niet, maar het komt toch voor dat iemand eicellen ineens zomaar beginnen krimpen ipv verder groeien. En dat terwijl de stimulatie nu juist opgedreven is.. Vreemd.. 't Is natuurlijk de 1ste poging, dus ik weet niet goed wat normaal is en wat niet. Afwachten dus..

Hopelijk is het snel dinsdag en brengt de echo dan goed nieuws..

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

We denken aan jullie en duimen met z'n allen en je weet hoe legendarisch die duimen zijn hé ;-)
Kom op, nog 1 dagje sterk zijn en dan weet je weer meer.
knuffel
Maya

10:24 a.m.  

Een reactie posten

<< Home