dinsdag, december 07, 2004

07/12: Sweet sixteen

Sixteen candles make a lovely light
Blow out the candles, make your wish come true
(Roy Orbison)

Jipiiiieee!! 16 follikels zitten er klaar! Ik schrok me een hoedje! :-)

Er was wel een groot verschil tussen de 2 eierstokken zei ze. Mijn rechtereierstok werkt meer dan perfect (12 grote follikels), maar aan mijn linkereierstok is de endometriose razendsnel aan het teruggroeien en dat houdt de werking van die eierstok duidelijk tegen: 4 kleinere follikels.. Maar bon, gelukkig functioneert mijn rechtereierstok wèl optimaal hé! :-)

Hopelijk groeit die endo niet tè snel zodat het binnenkort niet ook mijn andere eierstokken aantast (daarom zei ze ook dat het bij mij extra belangrijk is dat het snel lukt; fijn, geen druk of niets ;-) ), maar dat zijn eventjes zorgen voor later. Voorlopig efkes feesten dat alles goed verloopt! :-)

De prof snapte er trouwens ook niets van dat ik nu geen buikpijn meer had. Maar ja, zoals mijn allerliefste vriendin R. daarnet zei aan de telefoon: ik ben natuurlijk een rare hé! Tssss.. Van je vriendinnen moet je 't hebben! ;-)

Donderdag moet ik nog eens voor een laatste controle-echo gaan en normaal gezien als alles verder vlot gaat, is er zaterdag pick-up! Spannend!!!

Allez, ik ga nog wat verder op iets broeden. ;-)