woensdag, februari 09, 2005

09/02: Tegendraadse kleinen!

I Know You're Strong
I Know You Belong
I Know You Are Strong
My Beautiful One

(Reamonn)

Volgens mij is ons eskimootje een homo in wording. Hij heeft alleszins al bewezen zot te zijn van Gloria Gaynor, wa-ant: he survived!! Joehoe!! Ik zat daar met mijn vragenlijstje klaar van wanneer ik moest stoppen met medicatie enzo. Allemaal niet nodig dus! Deze middag om kwart voor 2 is de terugplaatsing! :-))

Dat het een tegendraadse kleinen is, is duidelijk: nu was er zo'n kleine kans, nu gaat hij het efkes overleven natuurlijk! Heeft hij zeker van de papa. :-)

Allez, ik ga mij wat mentaal voorbereiden op mijn onbevlekte ontvangenis! Dada!

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

als dat geen goed teken is wolfje; deze kleine wordt vast een winner!
veel succes deze namiddag.... en morgen.... en overmorgen.... en sterkte tijdens zijn puberteit, want dat het een eigenzinnigaard wordt, dat staat als een paal boven water:-))
liefs
vicky

9:01 a.m.  
Blogger josé said...

Als dat geen goed teken is ??
Veel succes vanmiddag !!

9:32 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

De duimen gaan de lucht in. Go go eskimo!

Succes straks, xxx Pino

10:22 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ontvangenis: check ;D

hubby frank

2:49 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

woooohoooooooooo!!!

succes!!

jama

3:29 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

go go go eskimo go go

beetje te laat maar kom.

greetz clo

12:22 p.m.  

Een reactie posten

<< Home