zaterdag, december 25, 2004

25/12: Een zalige Kerst iedereen!

I don't want a lot for Christmas
I don't care about presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
Make my wish come true...
Baby all I want for Christmas is you
(Mariah Carey)

Voilà zie, dat is mijn korte verlanglijstje voor de Kerstman! En zeg nu nog nekeer dat ik een moeilijke ben! :-)

Nog even een klein update'je meegeven: ik heb sinds donderdag vrij erge buikpijn. :-( Ik vrees dus dat dat die rotrussen zijn die voor de deur staan (de Amerikanen hadden gelijk! Vuile communisten! ;-) ), maar die voorlopig nog worden tegengehouden door de Utrogestan.. Nuja, het blijft afwachten natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat dit buikpijn is die normaal is voor een zwangerschap..

Alleszins: iedereen een prettige Kerst gewenst! Ik weet dat ik een van de weinigen ben die helemaal gek is van deze periode, maar ik hoop dat jullie toch ook allemaal gezellige feesten hebben!

1 Comments:

Blogger josé said...

Voor jullie ook een gelukkig kerstfeest Veerle en Frank !

Wat een moeilijke periode en ik vind dat je het zo knap doet.
Het gevoel aan de ene kant, het verstand aan de andere kant dat zegt dat je nuchter moet blijven.
Het ligt zó ver uit elkaar en ga daar maar eens mee om.

Ik hoop dat je verstand het mis heeft.

Liefs : José

11:55 p.m.  

Een reactie posten

<< Home