vrijdag, februari 04, 2005

04/01: Koud hè!

Find a way out
from the cold place you’re in
(Quicksand)

De kou in Siberië heeft er niets tegen: ons 4-cellig mini-schepseltje zit op dit moment op een plaats waar het - 196°C is! Eskimo's: eat your heart out! :-)

Een ongelofelijk vreemd idee dat ons embryootje nu "bevroren" is trouwens.. Dat je het ontluiken van een klein wezentje zomaar kan doen stilstaan tart alle verbeelding. Helemaal absurd wordt het als je het cryootje jaren laat zitten: eigenlijk "ontstond" het dan bvb. ergens in 2004 maar het wordt pas geboren in 2008. Over een ezelsdracht gesproken! ;-)

Deze morgen om 1ste controle-echo geweest en de zaken gaan verrassend goed vooruit: mijn "endometrium" (mijn baarmoederslijmvlies volgens de prof, mijn nestje volgens mij ;-) ) is reeds 6.9mm dik en dus klaar om een embryootje te ontvangen! Ik ben opgelucht dat ik die Progynova dan niet te lang zal moeten nemen, want je mag die rommel eigenlijk niet slikken als je endometriose hebt.

Volgende week woensdag wordt het een spannend moment: om 8uur moeten we dan bellen naar het UZ om te horen of het cryootje het overleefd heeft. Weer nagelbijttijden in 't vooruitzicht dus! We kunnen niet veel meer doen dan afwachten en hopen dat ons cryootje zin heeft om uit de koude naar een warmer plekje te komen.. :-)

Eén ding is zeker: als ie dìt overleeft, kan ie alles aan! :-) En tot het zover is, zit ie ongetwijfeld mee te rocken met het zalige "Koud hè?" :-)


1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

waaaaaaaaaaauuuuuuuuuuw, wat ze tegenwoordig toch al kunnen hè, ik krijg er koude rillingen van.

duimen dus.
greetz clo.

7:10 p.m.  

Een reactie posten

<< Home