zaterdag, maart 19, 2005

19/03: En nòg een update

Gisteren dus pick-up gehad. Ze vonden 12 eicellen, waarvan er 10 goed genoeg waren om te bevruchten. Daarvan hebben ze er 6 kunnen bevruchten.

We zijn natuurlijk superblij dat ze deze keer 60% van de eicellen hebben kunnen bevruchten (ipv nog geen 20% vorige keer), maar we zitten, zelfs voor ICSI, toch nog iets onder het gemiddelde van 80%..

Horen wat de prof zegt maandag (dan is het terugplaatsing), maar hopelijk wordt haar vermoeden niet bevestigd dat er ook iets mis is met mijn eicellen, wat misschien ook het probleem met de innesteling kan verklaren..

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik duim voor je Wolfje, dat dat niet het geval is.
Kunnen ze dat onderzoeken ?

Sterkte Wolfje en Frank XXX

Twijfelaartje

12:17 a.m.  
Blogger Veerle Nijs said...

Ik geloof het wel Twijf, maar vaak ben je daar niet veel mee hé. Je hebt dan de keuze tussen eiceldonatie en draagmoederschap; het eerste is voor ons al zeker uitgesloten en het tweede is hier in België bijna niet te doen, dus.. Ach ja, we horen wel wat de prof zegt hé.

11:14 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

hey wolfje,

Het zal wel èèn keer lukken hè, dus waarom nu niet.

Ik duim voor een goeie uitslag bij de prof.
Feit dat ze ICSI doen bij jullie is toch omdat ze zwangerschap op die manier mogelijk achten, hoop ik?

greetz clo.

11:15 p.m.  

Een reactie posten

<< Home