dinsdag, oktober 11, 2005

11/10: Het klopt!

My baby's heartbeat, calms me down
My baby's heartbeat, is a beautiful sound - woah
My baby's heartbeat, brings me round
My baby's heartbeat, ooh it just pounds.

(Eight Wonder)

Man, man, man! Wat een weken hebben wij achter de rug.. Deze morgen alwéér goed nieuws.. HET! HARTJE! KLOPT!

Wat een moment.. Alles was perfect in orde zei de prof: de grootte van de vruchtzak, de grootte van het embryo (een kleine 5mm).. Ik ben "goed op weg".. Wie had dat gedacht hé..

Daarna begon ze zelfs te vragen bij wie ik ging bevallen zodat ze mij konden doorsturen na de volgende echo. Stond ik daar schoon met mijn mond vol tanden: heb ik immers nooit bij stilgestaan omdat ik nooit ècht verwacht heb ooit zwanger te worden..

Nu wordt het toch moeilijk om niet te beginnen dromen hoor.. Terwijl het nog een lange weg is voor we die 12 weken voorbij zijn hé.. Maar kom: we zijn inderdaad goed op weg! :-)

Ik heb een mooi echootje maar we kunnen nergens scannen.. :-/ Nuja: veel is er nog niet op te zien ook. ;-) Maar zoals het verliefde aanstaande ouders (oooooh my god dat klinkt raar!!!!!!) betaamt, staren wij natuurlijk vooral uren naar de video van onze kleine spruit. :-)

6 Comments:

Blogger josé said...

amai....nu een echte hele dikke proficiat. Ben echt zo blij voor jullie !!!!!

Dat gevoel van een aanstaande moeder....prachtig !!!!

10:52 a.m.  
Blogger Veerle Nijs said...

"Aanstaande moeder".. Klinkt alweer zo onbevattelijk.. Nu nog een dikke 5 weken doorkomen en ik ga dat misschien ècht beginnen geloven.. :-)

10:53 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

zit hier aan het bureau van een telenet-collega-op-verlof en ik zie foto's van zijn dochtertjes voor me staan. ongelofelijk dat ik zelf misschien ook zo'n foto's zal hebben, op mijn bureau, op m'n computer, in m'n portefeuille. het hartje klopt, het plaatje in mijn hoofd -en hart- ook..

net 'my favourite things' van john coltrane in m'n koptelefoon. mag ik dan nu iets aan mijn lijstje favorieten toevoegen?

frank

1:37 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Geweldig! Wat ben ik blij voor jullie... geniet er met volle teugen van!!! We gunnen jullie het zo!
Een dikke proficiat voor jullie allebei,
Harold

11:55 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

jippieeeeeeeeeeeeeeeeee wowwwwwwwwwwwwwwieeeeeeeeeee


veerle en frank van harte ben zo blij voor jullie jullie verdienen het

en ja veerle je word echt mama echt waar


mischien een tip veerle zo deed ik dat met de foto`s van evana heb jij een digitale camera?

ik heb namelijk een foto van mn echo genomen en het zo op internet geplaatst mischien een idee

geniet er lekker van
liefs marijke en evana

9:13 a.m.  
Blogger Veerle Nijs said...

Thanks Harold en Marijke! Ik heb je raad trouwens opgevolgd ivm de echo Marijke! :-)

12:25 a.m.  

Een reactie posten

<< Home