donderdag, oktober 27, 2005

27/10: "Hoofd, armpje, armpje, beentje, beentje.."

.. waren de gevleugelde en diep gekoesterde woorden van onze prof deze morgen. Het hartje klopte en de grootte was ook weer prima! Onze mini-spruit is nu zo'n kleine 2 cm! Het echo-machien zei "8weken en 4dagen", wat eigenlijk 2 daagjes te weinig is, maar bon, ik ga me daar nu niet op (proberen) blindstaren. De prof vond het dik in orde en je mag toch veronderstellen dat ze er iets van kent. :-)

Het was dus ook een afscheid deze morgen van de IVF-afdeling van het UZ, want vanaf nu mag ik naar mijn eigen gyne gaan hier in Lokeren (binnen een week of 3). Iedereen van de afdeling zo heel blij met het goeie nieuws en of we toch zeker iets gingen laten weten hoe het verder ging enz.. Lieve mensen die ik hard zou missen moest je niet weten wat er aan vasthangt iedere keer als je ze ziet.

Oh ja: hieronder weer een fantastische impressie van ons mini-frolfje. :-))

6 Comments:

Blogger josé said...

ow....wat heerlijk !!

zo lief dat kleine Frolfje....alles er al op en aan.

10:39 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Even geen woorden alleen: WOW!

11:01 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooi frolfje, precies een beertje.
hoi hoi hoi.

Voor de rest heeft maya gelijk die dagen kloppen niet altijd. Meestal krijg je er zelfs twee weken bij, als ze rekenen van de laatste menstruatie, maar dat zal bij jullie wel anders zijn.

greetz clo.

11:20 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

precies al helemaal de frank! ;-)

proficiat! geniet ervan!

jama

4:24 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ik sluit me aan bij de woorden van de meneer of mevrouw anonymus - WOW - fantastisch!
vicky

5:32 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wauwwwwwww wat mooi ow meid wat ben ik blij voor jullie

en nu maar snel groot en sterk worden en kleine frolf ;-)


liefs marijke en evana

8:51 a.m.  

Een reactie posten

<< Home