woensdag, november 16, 2005

16/11: Wetenschappers zeggen: Tegendraadsheid niet genetisch bepaald!

Wiiiiieeeeeeeeeee!! Alles was ok!! Hèhè, de grootste gevarenzone zijn we nu echt wel voorbij! Steeds meer en meer voel ik dat het nu gerechtvaardigd is als ik luidop zeg:

"Wij worden mama & papa."

Wij!! Mama!! En papa!!

Voor het eerst kreeg ik een buikecho! We kregen onmiddelijk een duidelijk beeld van ons snoezepollepetoezeke te zien! :-) Veel duidelijker zelfs dan de inwendige echo's vond ik. Onze spruit is nu een 5 cm en deze keer zaten we perfect op schema! :-)

Nadien was het dus tijd voor de nekplooimeting. Hier werd al duidelijk dat het een "karakterke" wordt, want ik heb daar zeker 20 minuten in die echostoel gelegen met als resultaat: NOPPES! De baby moet hiervoor mooi in profiel liggen en dat wou hij dus gedurende 20 minuten niet doen. Heeft ie niet van mij hoor! 8-) De gyne verontschuldigde zich dat ze nu een inwendige echo wou doen en dat dat toch wat onaangenaam kon zijn. WOEHA! Ja, madam, 't is nog maar mijn 432ste sinds vorig jaar. :-) Enfin, ook met de inwendige echo geen avance. :-) Mag nu volgende week dinsdag terugkomen; voor het eerst zal ik er meer naar uitkijken ons mini-onsje te zien dan schrik te hebben voor eventueel slecht nieuws denk ik! :-)

Hier istie weer:


2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ongelooflijk hè? Maar het wordt steeds een beetje meer echt. Nu wordt het echt genieten.
Zie je al iets?

greetz clo

11:27 a.m.  
Blogger Veerle Nijs said...

Ja, een dikke buik! Maar dat komt niet door de zwangerschap. ;-)

12:30 p.m.  

Een reactie posten

<< Home