dinsdag, november 22, 2005

22/11: Toch medewerking..

Oh, tell me is this really true
Can it be, peace has come to me and you
Tell me over, over and over
Tell me is this really happening

(America)



.. van ons friezepetoelepetapke. :-) Nekplooimeting direct gelukt èn goed nieuws: er is slechts een kans van 1 op 2700. De test geeft geen 100% zekerheid, maar bon: de kans is toch klein dat het kindje het syndroom van Down heeft.

Deze keer geen aanwijzingen meer nodig om de echo te lezen; tot zelfs de vingertjes toe kan je zien!




Ik had ook nog steeds geen toxoplasmose opgelopen, dus da's ook schitterend nieuws. De volgende keer dat ik terug mag, is net voor kerstmis (21/12); dan zal ik al zo'n 4 maanden zijn; bijna halfweg!! :-o

Man, man.. Ik kan mijn geluk maar niet op.. Heb mezelf al verschillende keren in de arm geknepen (mensen kijken wat raar naar de blauwe plekken, maar who cares?) en mezelf afgevraagd:

Is this really happening?

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hahaha....jij loopt nu al op roze wolken.

't Is jullie gegunt hoor.


greetz clo.

11:39 a.m.  
Blogger Veerle Nijs said...

;D Tsja, ik kan het maar al gehad hebben zeg ik dan altijd maar. :-)

12:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

even nen insider: alst ne sjotter is, wordt het ne marnix, alst meer naar fladderen neigt, wordt het gegarandeerd een noëlla....heb ik me toch laten wijsmaken:-)))))
vicky

1:27 p.m.  
Blogger Veerle Nijs said...

LOL! Eén ding is zeker: op Stinky staat een veto! :-)

6:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

't zou nochtans ... ;-p

9:43 p.m.  

Een reactie posten

<< Home