zondag, november 27, 2005

27/11: Week 13

Man, straffe verhalen dat ik weer te vertellen heb! NOT! Maar altijd fascinerend is het te zien waar ons sweetpeake (al die woezepiezeklafke werden zelfs mìj te veel ;-) ) deze week zit:


"In de dertiende week is je baby helemaal gevormd! Het is nog niet levensvatbaar, het heeft nog maanden nodig om verder te ontwikkelen, dus de komende maanden zit het nog lekker comfortabel in jouw buik! De rest van je zwangerschap is dus om je baby verder te laten groeien en de organen te laten rijpen zodat ze strakjes klaar zijn voor hun taak Het gezicht is al helemaal gevormd, compleet met neus, mond en oren.
Je baby is nu 7,5 cm groot en weegt een 28 gram."

Verder blijft de roze wolk maar duren, want gister zijn we aan het klaarmaken van de kinderkamer begonnen! Vrij vroeg zul je zeggen, maar ik garandeer je: er staat nog voor een paar weekends puinruimplezier! :-)

En tenslotte wacht ik geduldig op die kwaaltjes waarvan ze mij beloofd hebben dat ze na de eerste 3 maanden zuoden wegtrekken.. :-))

Hier is 't zoet erwtje nog een keer:

3 Comments:

Blogger Veerle Nijs said...

Gij weet een mens hoop te geven zie! ;D

11:32 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Als het gevoel voor humor maar terug komt he!

;-D

Ga zo verder he meisje!!! xxx

Pien

2:21 p.m.  
Blogger Veerle Nijs said...

Ach ja, laat de anderen nu maar eens grappig wezen, denk ik dan hé. 8-)

11:29 p.m.  

Een reactie posten

<< Home