zaterdag, december 03, 2005

03/12: Hoort wie klopt daar kinderen?

Het is het hartje van Frank&Veerles babietje!! :-) Ja, ik wou iets met Sinterklaas verzinnen, maar SOMMIGEN zullen het wel weer niet grappig vinden! ;-) Ach, parels voor de zwijnen hé! :-p

Enfin, wat wil ik hier nu mee zeggen? Ah, ja, dat we ons een



aangeschaft hebben! Ne watte? Nen Babysound ! Leuk apparaatje waar je dus zelf op gelijk welk moment de hartslag van je baby kan horen! Je kan dat geluid zelfs opnemen en/of naar iemand doormailen enzo! Als ik hem ontvangen heb en het is gelukt, zal ik het hier eens online zetten. :-)


Voor de rest is het: "ENTER 14de week!"


"Je baby is al een echt woelwatertje, maar dat zul je pas over enkele weken voelen. Hij drinkt ook al kleine beetjes vruchtwater en plast die later terug uit. Soms durft hij zich hierin wel eens te verslikken en dan krijgt hij de hik. Je placenta heeft nu het werk van de dooierzak overgenomen. Ze zorgt ervoor dat je baby voldoende voeding en zuurstof krijgt. Je baby is nu 9 cm en weegt 60 gram."

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ohh, zo schattig zeg! :-)) Dat gaat vechten worden voor het koptelefoontje ;-)

Dank u Sinterklaas!!

mjammeke

6:59 p.m.  
Blogger Veerle Nijs said...

LOL! Je kon ook storten; daar ging mijn excuus voor ne Visa. :-( ;-)

11:16 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

haai schoonzussie,

jongens jongens, heb alles op de voet gevolgd via de tamtam en kom nu eindelijk eens iets neerschrijven :-)
GEFELICITEERD! (als ik dat nog niet gezegd had tegen jou) en ik begin al zenuwachtig in jullie plaats te worden. Vooral toen broer mij vertelde dat jullie de hartslag hadden gehoord en beweging zagen... als dat zo 'dichtbij' gebeurt ben je daar toch even stil van... en dan die foto's...ongelooflijk...die laatste is net de hoes van de eerste cd van Sigur Ros :-)
prachtig gewoon...mooi...ontroerend...ik heb er geen woorden meer voor...
zuskia

12:35 a.m.  

Een reactie posten

<< Home