dinsdag, mei 30, 2006

30/05: Nog maximum 2 weken!

Net op controle geweest: aan 2cm opening geraak ik net niet, maar er was toch weer wat bij! Arbeid gespaard dus! :-)

Voor de rest is de baarmoederhals volledig verstreken, dus de gyne zei dat ze denkt dat het niet lang meer zal duren. Maar ik ken dat: heb al tè vaak van anderen hetzelfde verhaal gehoord die dan uiteindelijk nog ingeleid moesten worden, dus ik ga voorlopig nergens van uit..

Heb trouwens een soort van "einddatum" gekregen: als ik op maandag 12 juni nog niet bevallen ben, leiden ze me in. Is echt wel leuk het zo definitief te weten. Nog hoogstens 13 keer slapen dus! :-))))

En nog hoogstens 13 keer slapen met een dikke buik vol leven.. :-/ Maar bon, ik zal dan leven in mijn armen hebben hé. :-))))

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

en het aftellen is begonnen :-)
sas

10:22 p.m.  

Een reactie posten

<< Home