woensdag, februari 15, 2006

15/02: Alles OK met **************

Geen echo deze keer; wegens te verhullend. :-) Wel was alles goed met ons boeleke; hij/zij weegt al meer dan 800 gram! :-o

Ik ben ook wat gerustgesteld omdat ik de laatste dagen toch wat buikpijn had; de gyne heeft dat dan onderzocht en is gewoon te wijten aan het uitrekken van de baarmoeder (bandenpijn) en (omdat het zo laag zit) ook aan de bekkeninstabiliteit. Niets om me zorgen over te maken dus; hèhè!

Verder is ook met mij alles in orde; ben nog maar 3 kilo bijgekomen; flink hé? dat die er vooral de laatste weken, toevallig samen met het weerkeren van mijn eetlust (en ijsjeslust.. mmmmmm.. :-) ) bijgekomen zijn, hoeven we niet persé te vermelden hé. :-))

En nu is het dus weer 4 lange weken wachten om ons prutske nog eens te zien; dan beginnen ook de inwendige onderzoeken; kijken of ik nog geen ontsluiting heb enzo. Dan begint het aftellen naar de geboorte pas echt hé. Spannend!

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Das gesproken Roos.;)




greetz clo

9:40 a.m.  
Blogger josé said...

jammer ook voor Frolfje later, een onvolledig naslagwerk.

2:29 p.m.  
Blogger Veerle Nijs said...

LOL! Jamaar, na de geboorte vervolledig ik het wel hoor; geen paniek! :-p

3:13 p.m.  

Een reactie posten

<< Home