donderdag, december 08, 2005

08/12: Le nouveau Babysound est arrivé!

Jipieeeeeeee!! Zat vandaag al bij de post!!!! :-)))) Zalig zeg, zo de hartslag van je kindje op gelijk welk moment kunnen beluisteren! Ik heb al geweldig veel zelfbeheersing aan de dag moeten leggen om dat ding niet met superkol aan mijn buik te bevestigen en zo 24/24 te kunnen genieten van dat fantastische bewijs van nieuw leven in mij.

2 hartslagen in 1 lijf.. Magie pur sang!

Vanaf nu wordt het avondritueel voor het slapen gaan: buik inwrijven met olie tegen striemen en daarna luisteren naar ons zoet erwtje! :-) Voor de nieuwsgierigen: het is voorlopig nog maar zo zachtjes te horen dat ik nog even ga wachten met het online te zetten.. Even geduld dus aub! ;-)


Vandaag voor het eerst naar de nieuwe kinesist hier in Lokeren geweest. Zag het immers niet meer zitten om nu met de zwangerschap nog altijd zo ver tot bij mijn oude kinesist te gaan. De bekkeninstabiliteit werd inderdaad bevestigd en ik kreeg een klein uur lang 700 do's maar vooral don'ts over hoe dat ding aan te pakken. Ik moet ook een bekkengordel dragen en aangepaste oefeningen doen. Ik ben blij dat ik op weg ben het probleem op zijn minst al te laten stagneren want erop beteren doet het normaal niet. Maar ja, ze heeft in totaal nog "maar" 3 patiënten gehad die er levenslang last van hebben overgehouden. :-s

Verder vertrekken we hier morgen alweder voor een weekendje weg. Mijn ventje verjaart zaterdag (37! :-) ) en dus trekken we een paar daagjes naar Nederlands Limburg; vlakbij het Drielandenpunt. Hopelijk hebben we tijd voor een paar Duitse kerstmarkten; zoooooo romantisch, kuieren met ons drietjes in een feeërieke zee van lichtjes.. Mmmmmmm.. :-)

Tot volgende week ergens! *zwaai*