dinsdag, januari 17, 2006

17/01: Geheim prijsgegeven!

Ja hoor! Het geslacht is prijsgegeven! :-) Nu ik het weet, wil ik het eigenlijk wèl voor mezelf houden. Er is al zoveel zo snel publiek geheim geworden (sowieso hoe ik zwanger geworden ben, de dag dat ik wist dat ik zwanger was, enz..), dat ik het deze keer wel een fijn idee vind dat we ook eens iets lekker voor ons tweetjes (drietjes ;-) ) kunnen houden. Ik blijf dus voorlopig nog doorgaan met het hij/zij. ;-)

Alles is goed nagegaan (hartje, hersentjes, maag,..) en gemeten (hoofdje, beentjes, buikje,..) en alles was perfect normaal zei de gyne! We zitten niet voor of achter, gewoon perfect op schema! Meer moet dat niet zijn om je moederhart te vervullen met blijdschap en opluchting hé!

Hier is hij/zij:

2 Comments:

Blogger josé said...

Je hebt groot gelijk dat jullie het voor jezelf houden.

Ik heb het nooit geweten van te voren. Is dat geen rare gewaarwording dat je vanbinnen ineens hij of zij kunt zeggen, mss zelfs al zijn/haar naam ? ( Sander ofzo ;) )

4:10 p.m.  
Blogger Veerle Nijs said...

Hihi; is dat in het kader van "het geslacht lukt niet, nu proberen we de naam te ontfutselen?" :-))
Nee, is idd wel maf om je kindje nu met naam en al te kunnen aanspreken! Je hecht je nog veel meer op die manier hé; en het wordt allemaal nog echter ook zo! Je begint nu ook meer te fantaseren over hoe hij/zij ( :-p ) er uit zou zien enzo..

4:27 p.m.  

Een reactie posten

<< Home