dinsdag, juni 06, 2006

06/06: Laatste daagjes

Wat een raar gevoel, nu zo met zekerheid te weten dat dit de laatste daagjes zijn! De laatste daagjes met een dikke buik, de laatste daagjes als gewoon Veerle ipv als mama, de laatste daagjes rustig met zijn tweetjes..

Ergens ben ik er wel dankbaar voor; met al die tijd omhanden kan je rustig van al die dingen afscheid nemen. Klinkt misschien raar, want je hebt er eigenlijk 9 maanden de tijd voor gehad, maar toch is het anders eens je wéét wanneer je ten laatste je kindje bij je zal hebben.

Pfoewie, die laatste uitdrukking kost me moeite, want er is natuurlijk nog steeds die schrik dat er nog iets zou fout lopen.. 't Is dat ik "for the record" niet aan bijgeloof doe hé. :-)

Deze morgen een half uurtje aan de monitor gaan liggen; alles was perfect met ons Erwtje! Qua opening ben ik niets opgeschoten, dus dat is wel jammer. Maar voor de rest bleef de gyne erbij dat ik nog steeds alle kansen heb op een natuurlijke bevalling. Ze vroeg of ik zelf een datum voor ogen had ivm inleiding en het was éven verleidelijk maar heb dan toch maar wijselijk gezegd dat ik zo lang mogelijk wil wachten. Wat dus wil zeggen dat ik volgende week maandag binnen moet, als ik tegen dan nog niet bevallen ben.


NOG! HOOGSTENS! 6! KEER! SLAPEN! EN! IK! WORD! MAMA!


(Oeioei, is dat niet "jinxen"? Ah, nee, juust; ik geloof er niet in. ;-) )

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik zal wat we de afgelopen maanden hadden, ongelofelijk missen, maar kijk tegelijkertijd ook zo enorm uit naar wat we de komende weken, maanden en jaren met z'n drieeen zullen hebben.. nu nog een paar daagjes samen aftellen en intens genieten! :-*<>(-:

10:53 p.m.  

Een reactie posten

<< Home